Avatar billede akinseak Nybegynder
19. september 2011 - 14:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sound Blaster Live i Windows 7

Hej.
Jeg har fået installeret windows 7 pro. på en ellers tidligere XP pro maskine.

Jeg har måtte erhverve mig et nyt lydkort, da mit gamle SB Live kort ikke var kompetible med Windows 7. Dette SB live kort jeg nu har fået, har virkelig nogle ret dårligere applikationer.. Med det mener jeg at mixeren, controls og studio osv. virkelig er lavet ret dårligt..

Mit spørgsmål er om der er nogle der ved, om der er lavet et Creative Sound Blaster Lydkort, som har den gamle version af mixeren med som vist nedenunder..  Den skal bare være win7 kompatibel.

se billede :
http://www.arachnosoft.com/data/contents/english/soundfont/images/screenshots/hardware-settings-mixer-live-02-levels.png

eller denne
http://media.soundonsound.com/sos/may99/images/sblive_2.l.gif

Jeg er villig til at købe et andet lydkort, BARE hvis en af disse mixere er med som control software til lydkortet.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 15:37 #1
http://www.windows7news.com/forum/windows-7-hardware-help/no-recording-mixer-in-windows-7!/

eller )Power Mixer)

den er kompatibel med OS: Microsoft Windows 95/98/Me/NT4/2000/XP/2003/Vista/7

http://www.actualsolution.com/power_mixer/
Avatar billede akinseak Nybegynder
19. september 2011 - 15:44 #2
Den første havde jeg tilføjet og syntes ikke det forbeder noget som jeg ikke kunne i forevejen.

Powermixer er heller ikke den løsning jeg leder efter..
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 15:51 #3
hvad leder du så efter ???
Avatar billede akinseak Nybegynder
19. september 2011 - 18:33 #4
Et Sound Blaster kort som har en mixer bestående af et af de 2 overstående screenshots og som understøtter windows 7
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 18:49 #5
hmm ???? (Sound Blaster kort som har en mixer) eller hvad ???
Avatar billede akinseak Nybegynder
19. september 2011 - 20:07 #6
De 2 screenshots jeg har postet, er fra de mixere der følger med i softwaren, når du installerer softwaren fra den cd der følger med et SB Lydkort

Som du kan læse i mit indlæg, spørger jeg om der er nogle der har kunne installere et hvilken som helst SB lydkort i windows 7 hvor en af disse 2 mixere også blev installeret med success.. ELLER om der findes et helt andet Win7 kompetibel SB lydkort som har en af disse mixere med som vist i de 2 screenshots..
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 20:36 #7
Avatar billede akinseak Nybegynder
19. september 2011 - 20:45 #8
64 bit
Avatar billede akinseak Nybegynder
12. oktober 2011 - 10:45 #10
Intet af det overstående var noget jeg kunne bruge.. Lukker tråden