Avatar billede Denmead Nybegynder
19. september 2011 - 12:31 Der er 9 kommentarer

Microsoft Office Word - 2007

"Microsoft Office Word er holdt op med at fungere.Et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning"
Dette vindue popper op, når jeg vil lukke ned - og der sker ikke udbedringer/ændringer.
Avatar billede KHHP Juniormester
19. september 2011 - 12:35 #1
Husk at oplyse om hvilken version af Windows du kører.
Husk også at installere alle opdateringer til din office pakke.
Avatar billede helt83 Nybegynder
19. september 2011 - 13:19 #2
Hej Denmead

Prøv lige at klikke på office icon øverst til venstre, Vælge Word-indstillinger nederst, herefter Ressourcer, og Kør Microsoft office diagnosticering.

se om der kommer nogle fejl, eventuelt kan du prøve at starte word med winword.exe /safe fra kør. for at se om fejlen kommer når du køre i safe mode.

mvh
helt83
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 21:32 #3
Du har jo nok muligheden for at smide din office cd i dit dvd-drev og køre en reperation.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 17:22 #4
Fandt du en løsning ?
Avatar billede ford_prefect Nybegynder
28. september 2011 - 22:52 #5
Hej Denmead

Også jeg er ramt ind i denne her fejl, og jeg har haft den i ca 10 dage, hvilket passer meget godt med din rapporteringsdato.

Måske vi kan finde en fælles ting, som kan identificere hvor problemet er?

Jeg kører med Windows 7 og bruger også Word 2007.

Word fungerer egentlig perfekt og jeg kan ændre, gemme, åbne, etc, men når jeg skal udskrive så får jeg samme problem.
Jeg har installeret trådløs print, d.v.s. jeg har en printserver. Jeg får ikke problemet med andre notebooks koblet på printeren, men kun på min stationære, som er forbundet trådløst - og jeg er ved at bliver ganske godt og grundet forbandet på det her.

Jeg har tænkt på, at det kan være en Microsoft update der laver problemet, og har kigget lidt i opdateringerne, og der har siden de sidste 10-12 dage været 3 opdateringer til Microsoft fjernskrivebord-tjeneste (print), hvilket måske godt kunne være et problem.
Jeg har gendannet systemet til en tid til den 19. september, men det har ikke løst halløjet.

Har du fået løst problemet eller har du blot resigneret?
Avatar billede Denmead Nybegynder
05. oktober 2011 - 21:51 #6
Jeg har endnu ikke fået løst problemet - har dog heller ikke prøvet at geninstallere!
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2011 - 22:20 #7
http://www.kingsoftstore.com/kingsoft-office-freeware.html

Hvis du er god til engelsk kan dette må.ske have interesse ?
Avatar billede Denmead Nybegynder
19. oktober 2011 - 23:50 #8
Lige nu har jeg ikke problemet, så det kan være, det ligger hos Microsoft - omkring opdateringer!
Avatar billede Denmead Nybegynder
02. marts 2012 - 09:43 #9
I perioder virker det!!!Ville gerne lukke dette spørgsmål, men kan ikke finde ud af hvordan!!!!!!!!