Avatar billede Ploug500 Nybegynder
19. september 2011 - 10:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg bruge hp recovery dvder hvis jeg skifter min harddisk?

Hej !
Jeg står og overvejer at købe mig en lækker hybrid harddisk. Problemet er så at jeg ikke er klar over om mine recovery dvder vil virke hvis jeg skifter harddisken. Jeg har selv lavet dvderne med hp recovery manager og det er windows 7 jeg køre. Det er selvfølgelig en hp computer. Er der nogen der kan hjælpe? (:

Mvh
Søren
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
19. september 2011 - 10:48 #1
Hej søren.

Ja det skulle du kunne, Med henblik på aktiveringen af dit OS, ved jeg ikke hvordan det opfører sig.

Hvorfor en Hybrid disk?

//
Søren
Avatar billede Ploug500 Nybegynder
19. september 2011 - 10:55 #2
Der er ikke nogen filer "gemt væk" på harddisken som er nødvendig for at bruge recovery? Det har jeg nemlig læst flere steder på nettet. Fordi at det er en hurtigste disk jeg har råd til. en 500 gb koster omkring 750kr og det er ca. det samme som en 60 gb ssd.
Angående aktivering - tænker du på registrering? Det er aldrig gjort for denne pc.
Avatar billede Ploug500 Nybegynder
19. september 2011 - 11:12 #3
Der skulle selvfølgelig stå: Er der ikke nogen filer gemt væk
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
19. september 2011 - 11:51 #4
Ok.

De gemte filer på disken, er kun til recovery brug, hvis man ikke vil bruge cderne.

Aktivering er af operativsystemet, dette gør at du kan hente opdateringer, ikke får skiltet med at det er en falsk licensnøgle. :)
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 11:55 #5
Jo der er da håb. Her er en tester, som beskriver problemer med, at tilslutte til et TV: http://www.gamereactor.dk/gadgets/67934/Test%3A+Dane-Elec+So+Speaky+500GB/
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 11:58 #6
#6 ØV! Undskyld! lagt i det forkerte spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2011 - 12:53 #7
Installerede for et stykke siden en computer med recovery cd'ere (2 stk XP), og her skulle jeg heller ikke aktivere bagefter.
Så vidt jeg husker skulle jeg heller ikke skrive produktkoden, som automatisk blev lagt ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2011 - 12:54 #8
Disse cd'ere var dog sendt med pc, så jeg kan jo ikke 100% sige det er det samme.
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
19. september 2011 - 13:35 #9
Der vil ikke være noget issue vedr recovery på Ny Hybrid harddisk.