Avatar billede limemedia Nybegynder
03. august 2001 - 10:13 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

a ga gu ga ga :)

Som flere herinde har opdaget mine smaa bemaerkninger til skal jeg til at vende mig til en ny rolle som familiefader... og saa kommer det jo at en IT noerd der begaar sig i Internet branchen selvfoelig skal have et sted at vise verden vidunderet - naar den ellers har taenkt sig at komme ud af dens lille verden.

Jeg har efterhaanden et helt bibliotek af virksomhedsrelateret design, grafik, templates m.v. liggende men har sgu aldrig designet noget til det foer...

Saa, er der nogen der har noget grafik liggende - 100% public domain selvfoelgelig - jeg kan anvende til denne side. Jeg taenker paa tegnede ting i klassisk lyseblaa/roed farve, rangle, whatever der nu hoerer sig til... Maaske ideer til fonte, lignende sider, referencer m.v. Jeg har en ide inde i hovedet, men skal udvikle denne og vil gerne have ekstern input uden at sige hvad jeg har i tankerne.

/ LJ
(proud daddy2be)

PS. Holder du dig tilbage grundet point er der en stor pulje at tage af *g*
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. august 2001 - 10:23 #1
Nogen der kender fonte i den her dur, http://www.pc98.nec.co.jp/ - oeverste tre giffer
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
03. august 2001 - 10:24 #2
Jeg har ik men du kan vel finde noget på www.freewebtemplates.com ......

MVH Kristian

P.S Tillykke med barnet....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. august 2001 - 10:25 #3
linket virker ikke.

Ellers meget opfindsomt: a ga gu ga ga..*G*
Avatar billede klatten Nybegynder
03. august 2001 - 10:27 #4
Her er der da i hvert fald nogle public domain baggrunde, som er meget passende i din situation. De må noget at det, du søger.
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
03. august 2001 - 10:28 #5
freewebtemplates.com er blevet hacket så brug www.4templates.com
Avatar billede klatten Nybegynder
03. august 2001 - 10:28 #6
Avatar billede jasber Nybegynder
03. august 2001 - 10:28 #7
Hvis ikke du kan komme på www.freewebtemplates.com, så prøv på www.4templates.com istedet
Avatar billede jasber Nybegynder
03. august 2001 - 10:29 #8
theleiflindholms>> Sorry, havde ikke set din komentar :)
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
03. august 2001 - 10:31 #9
Jeg mente dejm som selvfølgelig svar
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
03. august 2001 - 10:32 #10
dejm=dem
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2001 - 11:07 #11
Avatar billede cre Nybegynder
03. august 2001 - 11:34 #12
http://fonts.tom7.com er en guldgrube af fonts :O)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 12:56 #13
Hej ljweb.

Haaber ikke at hverken \"koellaegningen\" eller \"soesaetningen\" har taget for haardt paa nogen af parterne :-)

Det har maa simpelthen vaere dit nye community. Her er alt hvad i alle tre kan begaere :
http://www.babycenter.com

... og:
\"Get free weekly updates on your growing baby\"
http://www.babycenter.com/community/

... og:
Upload af billeder:
https://www.babycenter.com/eve/app/member/login/sample.jhtml

Vi glaeder os til at se noerden. Hvad skal han / hun hedde - Webbie ?

Held & Lykke.

/Tony
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. august 2001 - 14:35 #14
Tillykke med barnet (når det kommer :o) )
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. august 2001 - 15:11 #15
tony >> close, but not close enough... nej, vi gaar efter internationale navne og har de sidste maaneder holdt fast i Kian og Maya. Nu maa vi se hvad det bliver... Tak for link, det ser spaenende ud.

ETA er sat til Januar 2002 (kunne godt vaere planlagt bedre, men i kender mig efterhaanden - det er ikke langt fra skummel ide til handling *g*)

til dem der poster generelle links >> mit spoergsmaal er stillet fordi jeg ikke har \"tid\" til at soege paa nettet. *host* okay, maaske ikke tid, men jeg sidder paa en dyr langsom modemforbindelse der gaar ned for et godt ord, derfor saetter jeg min lid til eksperten at give mere direkte links og specifikke informationer :) Skal jeg selv manuelt soege faar jeg foerst ADSL om en uge *smil*
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 15:18 #16
ETA hænger i dette tilfælde meget samen med ETD. Så næste gang må du planlægge din ETD lidt bedre ;-)

Stay tuned out there !

/Tony
Avatar billede klatten Nybegynder
03. august 2001 - 15:23 #17
ljweb> så du ikke skal klikke forgæves
Det link jeg postede har en del grafik med små lyserøde engle og små søde teddybamser. De er lavet som baggrundsgiffer og vil være meget passende til en htm side om en nyfødt. Var det ikke det, du skulle bruge?
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. august 2001 - 04:26 #18
klatten >> exactly... dit link var ogsaa det eneste jeg har kunnet bruge endnu

tony >> kender du faenomenet naar der ikke regnes med en ETD *g* men man maa tage konsekvensen af sine handlinger *hihi* men det er ikke verdens undergang... jeg har gerne villet laenge, mere modparten..... Hun er ogsaa, nu, meget glad for det
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
04. august 2001 - 12:41 #19
Nej det gør jeg ikke *LoL*, men sådan kan det jo gå, når alting går op og ned ;-)

Her har du et par links til div. templates.

http://health.yahoo.com/health/pregnancy/pagebuilder.html
With Yahoo! GeoCities, anyone can create their own personal Home Page announcing a new baby. It can be shared with friends, families and colleagues. Why wait? Start spreading your good news now!

http://www.webgfx.ch/startwebgfx.html
Choose from predefined WebSite styles and generate your own page in minutes.

http://www.zazoon.com/english_html/flash/startweb_ie.html
PageDesigner is a software programm that will allow you to create, edit and update your own website. You can choose the design that best suits your company\'s needs from a large selection of pre-defined templates. Click on the Template Gallery link to have a look at a few examples.

http://www.andygraphics.com/interfaces/index.html
Free interfaces for non commercial use.

http://www.baby-pictures.com/
Baby-Pictures.com offers parents like you a safe, private, fun and easy way to store and share your baby pictures! Your baby can have his or her own own web page within a few minutes and its 100% FREE! Making your baby\'s webpage has never been easier!

Og endelig er der også denne her – du kan selv lave ”kønsskifte” på baggrundsfarven:
http://www16.brinkster.com/breindal/diverse/ljweb/colorfull/index.html
Hvis du vil ha’ den så sig til, så skal jeg maile dig zip’en.

Held & Lykke til store og små !

/Tony
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
04. august 2001 - 12:43 #20
> Forb..#¤%&/##*\'* Word - copy / paste.

&#8211 = \"

Sorry - Tony
Avatar billede -onslow- Nybegynder
04. august 2001 - 12:49 #21
ljweb>> nu bliver du snart vækket klokken 5:30 om morgenen..
så få sovet ud inden udyret kommer til verden
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
04. august 2001 - 12:57 #22
> - onslow - ;-)

... og kl. 05:51, 06:12, 06:34, 07:14, 07:44 ... 00:01, 00:22, 00:59, 01:17 o.s.v.

Men det finder han nok ud af ... !

/Tony
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. august 2001 - 13:30 #23
onslow & tony >> ikke noget en god gummihammer ikke kan ordne *s*

tony >> kigger lidt paa links`ne, takker... din egen er lidt mere techno-like end det jeg liige havde i tankerne *g*