Avatar billede flenner Nybegynder
18. september 2011 - 19:28 Der er 9 kommentarer

WD HD Live TV og problemer med undertekster

Hey
har en WD HD LIVE TV mediaplayer og har været ved at rippe alle mine DVD film over på en ekstern harddisk vha DVDfab 8.1.1.2. Kører dem over som VOB format og det fungerer egentlig ok men jeg har store problemer med undertekster:
-selvom jeg vælger at tage alle med (måske jeg gør det forkert) kommer der kun en med over som enten er dansk eller engelsk.
-nogle gange kommer der slet ingen tekster med
-andre gang stemmer tekstenre og skuespillerne ikke - teksterne er forsinket

Er der nogle der har et god råd eller skal jeg evt. bruge et andet program / format ?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. september 2011 - 19:52 #1
I DVDfab ripper du så med den gratis metode eller har du købt programmet / pro version?
Avatar billede flenner Nybegynder
18. september 2011 - 20:10 #2
en gratis metode - husk lige at svare så jeg kan give point!
Avatar billede flenner Nybegynder
18. september 2011 - 20:14 #3
Avatar billede Blueeyez Mester
18. september 2011 - 20:29 #4
Det tror jeg, men jeg har ikke selv programmet mere, da alle mine film er på en harddisk :)

Men følgende burde du nu godt kunne afspille på en WD TV HD Live, har du opdateret firmwaren på din WD HD TV Live?
Avatar billede flenner Nybegynder
18. september 2011 - 20:31 #5
ja den er opdateret

skal jeg bruge både ripper og dvd copy?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. september 2011 - 20:48 #6
Nej, kun den ene, men jeg kan ikke huske hvilken jeg brugte tror jeg brugte copyeren (Den kopier vidst hele diskens indhold) og husk at vælg full dvd rip og ikke 4.5 GB pr film :)
Avatar billede Beach Mester
20. september 2011 - 09:32 #7
Hmm... Hvorfor lukker du og snupper point selv her--->
http://www.eksperten.dk/spm/945088
Omhandler lidt om det samme, problemer med en HTPC og hvad man skal vælge!
//B
Avatar billede flenner Nybegynder
20. september 2011 - 11:06 #8
prøve blot at lukke den ned - og den eneste måde jeg kunne lykkes på var ved at gøre som jeg gjorde!

Når jeg f.eks. kigger på det svar du har givet ovenfor så er der ikke en boks hvor jeg kan vælge at tildele dig point, det var det samme i den tråd du henviser til.

forstår ikke helt hvad du mener med det du skriver "problemer med en HTPC..." alle gode råd er velkomen, men fortæl også lige hvordan jeg tildeler dig point.
Avatar billede Beach Mester
22. september 2011 - 08:42 #9
Normalt så stiller man et ?, andre brugere kommer med en masse bemærkninger og du kan samtidig blande dig i debatten med bemærkninger ind til man kommer frem til et svar du kan bruge eller som løser dit problem.
Herefter kan (bør) man bede den eller dem som er kommet med de bedste bud på dit problem, om at ligge et svar. Straks de involverede er kommet med et svar i debatten, har du mulighed for at lukke tråden og tildele de personer der har lagt et svar de antal point som du har lagt op.
Nogle gange kan du stille et spørgsmål som der er en der har et meget sikkert svar på, og her kan du opleve at den eller de personer ligger et svar med det samme.
Oplever du ikke at du får den hjælp du ønsker, og har du efter selv efter at have blandet dig i debatten skrevet at ingen brugbar løsning er dukket op, kan du selv ligge et svar og acceptere dette. Så ryger dine point tilbage på din egen konto.

Det er en stor uskik bare at ligge svar i sine egne oprettede tråde og så acceptere disse. Det svare lidt til at bede en masse mennesker om hjælp, men ikke engang gider bruge 2 sek. på at sige tak for hjælpen.

Gentager man sådan en ting alt for mange gange risikere du bare at du ikke får den hjælp som ligger lige for hos andre, simpelthen fordi du ikke værdsætter deres hjælp.

Husk på at alle kan klikke på dit brugernavn og se hvilke andre spørgsmål du har oprettet og hvordan du har fordelt point i disse.

Nu ligger jeg et svar som du ikke skal accepter men prøv i stedet at afvise det. Så kan du se at der ligger 2 svar i tråden, dit og mit.

Når du finder frem til din løsning ved hjælp fra en anden bruger her på E, så beder du bare ham om at ligge svar og så kan du igen acceptere hans svar og forøvrigt afvise  dit eget.

Har du flere ? til hvordan E´s pointsystem virker så altid velkommen til at stille ? omkring dette i f.eks. fri debat kategorien, her er der en lille undtagelse da ? omkring brugen af sitet her altid er gratis.

Håber du kan se lidt fidus i min forklaring.

//B