Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 16:07 Der er 17 kommentarer

ekstern harddisk

hej eksperter

har for nyligt købt en medion ekstern harddisk, den har virket fantastisk indtil i dag, hvor den er begyndt at oprette genveje ind til alle tingene på, her et par billeder der viser at der er noget på den, hvad mappen viser, og hvad den siger når jeg dobbelt klikker på en mappe:
http://gratisupload.dk/upload/
pw: 1423

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe :=)

avkri
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 16:10 #1
Det er de tre filer fra 16:06 i fillisten :=)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 16:34 #2
Vil du have at vi skal uploade noget? prøv dit link.
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 16:43 #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 16:52 #4
Du er sgu dygtig? :-( inddtast adgangskode???
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2011 - 16:53 #5
#4

pw: 1423
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 17:11 #6
Ok john men jeg får at vide du har indtastet forkert kode??
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2011 - 17:16 #7
1423 virker altså fint her.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 17:19 #8
Så åbnede de pludselig efter at jeg gik i søg 1423
Hvis det er recykle du vil åbne så er den ikke tilgængelig hvis du har flyttet din disk eller den har fået nyt drevbogstav. du kan bare slette den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 17:20 #9
det gør de også pludselig her??
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 17:22 #10
Har haft den sat til 2 forskellige computere, alle filerne har virket indtil i dag... Og den besked fik jeg da jeg ville åbne mappen der hedder spil.
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 17:24 #11
Hmm, har så lige fundet ud af at jeg kan åbne filerne på min anden pc, derfra kan jeg så ligge dem ud så de ligger i samme niveau som dem fra billedet før. Nu kan jeg åbne den mappe som jeg lagde ud, men stadig kun den. Hvad sker der lige?!?!? O,o
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 17:27 #12
Det er fordi det er en genvej som er på den anden PC..du skal kopiere og så sætte ind:
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 17:32 #13
jeg har installeret filerne på den eksterne, for eksempel har jeg under mappen spil installeret Project blackout. Det burde der da ikke være en genvej på den anden pc til, når jeg valgte at installere spillet på den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 17:38 #14
Det er altså genveje og fylder kun 2Kb jeg tror spillene fylder mere.
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 17:43 #15
ja, men hvis du ser på et af de andre billeder, vil du se at der ligger ca. 7gb på den, og eftersom genvejene kun fylder 2kb hver er 4*2=8 +1 på tekstdokument?? O,o
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. september 2011 - 18:17 #16
Det kan jo så ikke være andet end fragmenter efter tidligere ting på disken Prøv at defragmenter den!
Avatar billede avkri Nybegynder
18. september 2011 - 18:32 #17
okay, prøver at defragmentere den