Avatar billede anjarasmussen Nybegynder
18. september 2011 - 10:20 Der er 2 kommentarer

tidsbegrænset børnesikring på PC?

På iMac (Lion) findes der en børnesikring som ikke kun tillader barnet at begrænse brugen af computeren på et given tidspunkt (f.eks. mellem kl. 9-20) men også hvor langt barnet må bruge computeren i dette tidspunkt - altså 2 timer mellem kl. 9-20. Findes der lign muligheder på Windows 7 eller kan man download et program hertil? Jeg har allerede slået den alm børnesikring på Windows 7 til.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2011 - 10:43 #1
har du en router til net kan du som regel gå ind i den og lave de forhindringer du vil
det kan jeg på min fullrate router
Avatar billede natkatten Mester
18. september 2011 - 11:18 #2
Jeg tror ikke, at du umiddelbart i Windows 7 kan sætte varigheden, men kun tidspunkterne. Men ved at google har jeg fundet dette program, som påstår, at det kan gøre det, du ønsker:

http://www.time-monitor.com/features.html

Det koster US$ 20 og kan benyttes på i alt 5 pc'er.

Jeg kender det ikke, og har ikke afprøvet det!