Avatar billede concepo Nybegynder
17. september 2011 - 19:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 kan ikke finde WD Mybook Live Disk ??

Hej !

Har købt en Western Digital Mybook Live 1 TB NAS Disk.
Den er koblet direkte til vores trådløse Stofa modem (Thomson TWG870TS)

Den ene computer med en Vista Home, kunne først ikke finde disken, men har nu fundet den. (men kommer stadig med fejlmeddelser). Kan b.la ikke få en aktiveringskode til WD 2GO uden den kommer med fejl.

Min egen computer, som kører med en Windows 7 64 bit, kan ikke finde disken.
Den har fungeret i 1 dag, men af og til kunne den ikke finde den...
Så opdaterede softwaren i NAS-disken.

Og nu kan jeg slet ikke finde den på den denne computer.
(Har søgt alt på nettet, og i diverse forums, men uden held desværre)

Skulle her være en venlig sjæl som har haft ligende problem ??
Avatar billede Blueeyez Mester
17. september 2011 - 19:23 #1
Altså jeg har ikke haft følgende, men 2 andre Nas'er og der fulte en cd med dem til hvor i der var software der kunne opsnappe dem på min lokale netværksforbindelse.. har du prøvet det?
Avatar billede concepo Nybegynder
04. januar 2012 - 23:14 #2
Problemet er løst ;)

Købte en Dlink DIR-615 router, og koblede den til Stofa's modem.

Ringede til Dlink Hotling, og fortalte om problemet, og at jeg var Stofakunde.... Så guidede de mig igennem lidt opsætning
Avatar billede l9400 Nybegynder
08. januar 2012 - 12:32 #3
Hej
Jeg har nøjagtig samme problem.
Var det nok at tilkoble en router til modemet?
Og den opsætning du snakker om - var det indviklet?