Avatar billede mork26 Nybegynder
17. september 2011 - 01:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort skærme efter start op

her er en lidt underlig ting..

mig og min forlovede gik ind for at spise aftensmad, og da vi kom tilbage til vores computer var min forlovedes skærm gået sort..

nå men vi genstartede den, og alt var som det plejer, den startede fint op ude på skrivebordet i windows 7.

Efter ca 5-7 min gik den sort.. og den har faktisk gjort det lige siden..

nogle forslag til hvad der kan forsage dette.
Avatar billede mork26 Nybegynder
17. september 2011 - 13:05 #2
nix.. ligger perfekt på 45 grader i bios..
Avatar billede mork26 Nybegynder
17. september 2011 - 13:08 #3
og det er en stationær
Avatar billede mork26 Nybegynder
17. september 2011 - 13:17 #4
jeg har en lumsk anelse at det muligvis er hendes grafik kort som er  enten ved og gå sig en tur eller også en eller anden 3d del i det som ikke har det videre godt. vi spiller world of warcraft, og når hun går ind i wow så går der de der 5 mins tid også går skræmen sort.. nu sidder hun på nettet, og der er ikke sket noget endnu..

hmmmm
Avatar billede mork26 Nybegynder
18. november 2011 - 17:37 #5
det var grafik kortet..