Avatar billede jernhesten Nybegynder
16. september 2011 - 17:43 Der er 3 kommentarer

ASUS eee 1001 HA

Hej, whaddup.

Jeg købte mig en ASUS eee 1001 HA for et par måneder siden, og indtil nu har den virket.

Da jeg var i skole i morges og tændte den fik jeg dog beskeden:

Windows kunne ikke starte, fordi denne fil er beskadiget eller mangler: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

Jeg har Windows XP installeret, men da jeg fik computeren fulgte der ikke nogen cd-rom med, kun installeret så da jeg tændte den gik den direkte ind i setup.

Jeg har heller ikke noget CD-rom drev og jeg har ingen backup af systemet.

Har prøvet at klikke F9 ved start som skulle gå direkte ind i et "gendannelsescenter" eller hvad man kalder det og jeg har prøvet at reparere igennem F8, hvilket heller ikke virkede.

Nogen der kan hjælpe mig?

Tak på forhånd.

(200 points, til geniet der løser min sag)
Avatar billede haverslev Novice
16. september 2011 - 21:09 #1
Hvis ikke F9 virker, så prøv lige følgende.

Gå i Bios og disable BootBoster og Quiet Boot
Husk at gemme ændingen ved F10 og tryk på "save & Exit"

Nu genstarter maskinen og du trykker gentagene gange på F9 og du skulle gerne komme i "System Restore" mode og derfa følge instruktionen på skærmen.
Avatar billede jernhesten Nybegynder
17. september 2011 - 16:45 #2
Siger 1000 tak haverslev, skriv et svar så jeg kan give dig dine points.
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2011 - 11:18 #3
Selv tak :-)

Ps. husk at se til dine andre åbne spørgsmål, der er nemlig ikke ingen af dem der er besvaret / afsluttet osv.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jernhesten

lukning og pointgivning osv. således:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3