Avatar billede badal Nybegynder
16. september 2011 - 11:10 Der er 3 kommentarer

.net udviklersøges

Søger en .net udvikler der kan hjælpe mig i travle perioder. ca. 10 timer per uge. der kan arbejdes hjemmefra.

kvalifikationer: asp.net, C#, SQL databser.
Avatar billede badal Nybegynder
16. september 2011 - 11:10 #1
Henvendelser på fælgende emai: danny09@live.dk
Avatar billede mulgurul Nybegynder
18. september 2011 - 18:12 #2
Hej

Jeg har masser erfaring med de nævnte teknologier og har arbejdet som freelance programmør for stor og småt i mange år.

Du skal være velkommen til at ringe for en snak, på tlf 40724939

Mvh Peter Meldgaard
Avatar billede jps6kb Novice
20. september 2011 - 12:42 #3
Du er velkommen til at kontakte mig på 60602066 eller kim@b-web.dk

Du kan læse om hvad jeg laver på www.b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang