Avatar billede gramil Novice
14. september 2011 - 22:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Domæne redelegeret, peger på nye navneservere, men loader siden fra gammel udbyder

Som jeg skriver i titlen, så har jeg her et meget underligt problem. Jeg har hostet galleriboserup.dk hos Surftown. Nu har jeg så lavet ny hjemmeside hos wix.com, og har redelegeret siden hos dk-hostmaster og når jeg søger på ns, så får jeg også navneserverne fra wix. Men når jeg henter siden i browseren, så får jeg indholdet fra Surftown. Nogle der har en idé i forhold til hvad det er der foregår?

Hilsen Michael
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2011 - 23:17 #1
Du skal bare vente. Der går sikkert et sted mellem 1 time og 1 dag.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2011 - 23:19 #2
Og jeg kan tilføje, at jeg mener jeg ser siden fra wix. Din internetudbyder har blot gemt den gamle adresse et stykke tid.
Avatar billede gramil Novice
14. september 2011 - 23:19 #3
Ja, så netop også at Surftown har en TTL på 86400, hvilket jo så vil sige at jeg skal være meget tålmodig.. :-)
Og det er jeg så... Tak Erik
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2011 - 23:21 #4
Din title på wix er "Wix.com galleriboserup created by in887 based on Design Studio" - ikke sandt. Det er den nogle af dine besøgende ser, og andre ser den gamle et stykke tid.
Avatar billede gramil Novice
14. september 2011 - 23:23 #5
Okay.. så er det altså min internetudbyder, som ikke har opdateret.
Avatar billede gramil Novice
14. september 2011 - 23:24 #6
Smider du ikke et svar Erik, så kan jeg lukke spørgsmålet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2011 - 23:25 #7
Jeg samler slet ikke på point, tak. Du lægger bare selv et svar, og accepterer det.
Avatar billede gramil Novice
14. september 2011 - 23:26 #8
Det så jeg så lige... men tak for meldingen. God aften til dig.