Avatar billede drefes Nybegynder
14. september 2011 - 13:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

fastgjort side på proceslinie vises i nyt vindue

windows 7

har fastgjort nogle (favorit) sider til proceslinien  - når jeg herefter trykker på disse ikoner hurtigt hver især så åbnes hver side i et nyt VINDUE så at jeg har 5-10 ie vinduer åbne samtidigt,  jeg ønsker at de hver især åbnes på en ny FANE så at jeg har 5-10 faner åbne og at disse jump-ikoner åbnes på nye faner hver især men i samme vindue

lad sig gøre ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2011 - 14:05 #1
Det må være i Funktioner->Internetindstillinger og punktet Faner under tabben Generelt, du skal kigge.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2011 - 14:05 #2
Hov, i din Internet Explorer.
Avatar billede drefes Nybegynder
14. september 2011 - 14:07 #3
lyder logisk og det var der jeg kiggede først men kunne ikke finde en mulighed  ...
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2011 - 14:10 #4
Det tror jeg ikke du kan, da du jo åbner selve programmet igen på den måde.....
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2011 - 14:11 #5
Jeg får muligheden:
Åbn links fra andre programmer i:
1. Et nyt vindue
2. En ny fane i det nuværende vindue
3. Nuværende fane eller vindue
Avatar billede drefes Nybegynder
14. september 2011 - 14:19 #6
ja m stim og det var den funktion jeg forsøgte først men det virker tilsyneladende ikke for fastgjorte sider på proceslinjen

(har haft genstartet ie et par gange)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2011 - 14:21 #7
michael_stim >> Den står til 2. En ny fane i det nuværende vindue hos mig, og det virker ikke som spørger ønsker.

Jeg tror det svarer til at klikke på IE ikonet 2 gange, så åbnes jo også 2 vinduer....
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2011 - 14:24 #8
Du KUNNE evt. tilføje de sider du bruger, til dine faneblade, således at de alle starter op når du starter Internet Explorer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2011 - 14:25 #9
#7

OK, bruger ikke IE. Men det må vel kunne lade sig gøre???
Avatar billede drefes Nybegynder
14. september 2011 - 14:26 #10
ja j stigers - ville være et alternativ

hvordan gør jeg så det ?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2011 - 14:36 #11
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Startside

Her kan du bare tilføje dem, så starter de alle op når du åbner IE
Avatar billede drefes Nybegynder
14. september 2011 - 14:40 #12
nåede at finde hurtig løsning selv

højreklikke startside ikonet og tilføj til startfane

lig svar hvis i vil ha point
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2011 - 14:42 #13
Vi ku jo alle dele.....  :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2011 - 14:48 #14
Nein danke ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2011 - 15:06 #15
john_stigers >> Se her: http://www.eksperten.dk/spm/947226