Avatar billede kkejser Nybegynder
14. september 2011 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Beskyttelse af 17" touch skærm.

Er der nogle af jer eksperter som ved hvor man kan købe beskyttelses film til 17" touch skærm. Jeg forestiller mig noget folie ligesom man kan få til f.eks IPad.
Jeg har ledt en del på nettet uden at finde det jeg søger. Det er os en mulighed at jeg selv kan skære det til hvis man har den mulighed. Jeg håber på et hurtigt svar.
Avatar billede torben lind Forsker
14. september 2011 - 14:13 #1
Hej kkejser.
Prøv at kigger på dette link om det er noget der kunne være godt.
http://www.photodon.com/c/LCD-Protective-Films.html
med venlig hilsen
torben lind
Avatar billede torben lind Forsker
14. september 2011 - 14:15 #2
Hej kkejser.
Jeg glemte lige,at i venstre side,ca. midt på står laptops klik på det.
Avatar billede kkejser Nybegynder
16. september 2011 - 08:17 #3
Hej torbenlind
Jeg har bestilt skærmbeskyttelse i custom fit som passer i mål til 17" skærm med runding i hjørnerne. Der skal bruges til min touch skærm til min hus plc. Tror det bliver rigtig fint, hvis du smider et svar så får du lige nogle points.
Avatar billede torben lind Forsker
16. september 2011 - 12:15 #4
Hej kkejser.
Det var da dejligt at høre at du kunne bruge det.
Med venlig hilsen
torben lind