Avatar billede Biludlejning Nybegynder
13. september 2011 - 20:11 Der er 4 kommentarer

Feedback på side om bildulejning

Jeg vil gerne have lidt feedback på vores hjemmeside http://www.yellowcar.dk hvor vi formidler biludlejning. Er vores system nemt nok at finde ud af? GIver vi nok information på siden? Eventuelt andet. På forhånd tak!
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
14. september 2011 - 08:25 #1
Hej..

Jeg syntes godt om jeres hjemmesiden.

Den er nem og og ret overskueligt.

Godt gået den skal mange nok blive glad for.
Avatar billede kvik-q Nybegynder
20. september 2011 - 13:27 #2
Design mæssigt kan der laves meget. Men brugervenligheden er der, funktionerne er til at finde, og det er nemt at danne sig et overblik. Så på den måde ser det godt ud :-)!
Avatar billede Besir Novice
07. oktober 2011 - 10:42 #3
Jeg syntes at jeres website set ud fra et brugermæssigt syn, så syntes jeg at det er overskueligt.. Dog syntes jeg at det designmæssigt godt kan blive lidt bedre. Navigationsbaren virker meget kedelig, og kan nærmest få mig til at lukke siden ned fordi den er så kedelig. Logoet ved jeg heller ikke helt med? Yellow car? Blå varvogn? med noget gult? Ikke helt gennemført?

Så fik du min ærlige mening :) Håber du kan bruge det til noget :)
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:19 #4
Hello,
Here is the video feedback I made you:
http://www.youtube.com/watch?v=-BIlun4fs1Q

Best Regards,
Phillip Dyhr Hobbs
CEO of Your Virtual Ninja Ltd.
--------------------------------
Black-Belts at solving your online business problems
http://www.your-virtual-ninja.com

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.
Red Adair