Avatar billede gramil Novice
12. september 2011 - 23:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hosting af email

Jeg har oprettet en webside hos wix.com og har redelegeret domænet hos DK-hostmaster. Wix.com hoster ikke email, og jeg er derfor nødt til at få min email hostet et andet sted.
Er der nogen der har en god idé til dette? Hvor kan det gøres? Eller findes der en bedre løsning. Websiden skal blive hos wix, så det er ikke en mulighed at flytte den.

Hilsen Michael
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
13. september 2011 - 00:21 #1
Hej

Jeg driver www.posthuset.nu hvor du gratis kan for et webhotel.
Alt det kræver er at du selv styrer dns.

Mvh Kenneth Dalbjerg
Avatar billede showsource Seniormester
13. september 2011 - 08:39 #2
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
13. september 2011 - 08:52 #3
Jeg mente selvfølglelig at på www.osthuset.nu kan du gratis for et mailhotel
Avatar billede gramil Novice
13. september 2011 - 22:16 #4
Tak dalbjerg og tak til showsource. Jeg vælger dalbjergs forslag, men bruger nok posthuset i stedet for osthuset.nu. Er dog blevet en del klogere på oste... :-)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
13. september 2011 - 22:26 #5
Hvis vi nu laver en sammen blanding af de 2 indlæg og siger, at det selvfølgeligt er et gratis mailhotel du kan få hos www.posthuset.nu.

Så tro det er ved at være perfekt :)

Det kan man lærer af at ville svare hurtigt via sin telefon med ordbog aktiveret :)