Avatar billede Pylos Nybegynder
12. september 2011 - 21:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

XP driver til "vista-født" pc ?

Jeg har installeret xp på en Packard bell "Imedia s3710" ptu26xxxx.
Kan ikke finde en driver til netværkskortet (som er onboard).
Lan id: 001d72baa9d4.
Gode forslag modtages med tak :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. september 2011 - 21:49 #1
hent xp driveren og installer den? Burde du godt kunne, du kan os hente xp driveren og så højreklikke på installations filen og under kompatiablitet eller noget i den stil vælger du og køre det som xp (Hvis jeg husker rigtigt)
Avatar billede Pylos Nybegynder
12. september 2011 - 22:02 #2
På Packard bells hjemmeside kan jeg kun finde drivere til Vista og win7.
Hvor mener du at jeg kan hente xp driveren?
Avatar billede wappa Nybegynder
13. september 2011 - 01:02 #3
prøv at installere slimdrivers http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html.
Den kan måske finde driver som er kompatibel med dit netkort
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2011 - 07:51 #4
man kan ikke hente netkort med slimdrivers når der intet net er tilsluttet

nej der er IKKE lavet drivere til xp

kontakt dem men tror ikke på den

http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/contacts

hent speecy eller siv og lad os høre hvilket bundkort (motherboard) der sidder i den

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2011 - 08:36 #5
ellers er løsningen at sætte et billigt kort i den
gå onbline med det kort i og lade den finde en driver til det kort du har onboard "hvis" den findes
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. september 2011 - 09:13 #6
Det er intel LAN prøv deres søgeværktøj.
http://www.intel.com/p/en_US/support/detect/network
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2011 - 11:36 #7
hvis der intet lan er på maskinen hvordan skal man så bruge deres søgeværktøj ??????????????????????

den må i lige forklare
Avatar billede wappa Nybegynder
13. september 2011 - 17:12 #8
#7
kører med trådløs
Avatar billede Pylos Nybegynder
13. september 2011 - 22:36 #9
Hej. Jeg fandt frem til at Intel lan kortet hedder 82567v, og så var det bare på intels download for at hente driveren. Nu kører det for mig:-)
Tak for alle gode og velmente forslag.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2011 - 07:28 #10
lad nu være han manglede driveren
så er det UDELUKKET at bruge nogen af de programmer der selv kan finde den
Avatar billede Pylos Nybegynder
27. september 2011 - 09:13 #11
Som jeg skrev d. 13. fandt jeg en løsning, men er ikke lige klar over hvordan jeg får lukket denne tråd ned?