Avatar billede Daldof Nybegynder
11. september 2011 - 21:04 Der er 1 løsning

Netgear srx 5308 firewall

Hej jeg har et problem med opsætning af port forward på srx5308.
jeg skal have åbnet port 3388 og denne skal så forwardes til 33389 (til fjernskrivebord win 7), ville gerne lave det som en vpn, men bruger dynamisk ip udefra.
Har tidligere haft det sat op på en zyxel firewall, men kan ikke knække proceduren på denne jeg har prøvet med port trigger, men kan ikke få hul igennem udefra.
Er der nogen her der kender proceduren for at blotte porte i sin firewall.
Avatar billede Daldof Nybegynder
26. september 2011 - 07:19 #1
Har selv fundet løsningen, sæt port i RD til 33389 opret firewall regel hvor ip samt 3389 laver et portforward til lokal ip samt 33389, husk at fjerne eventuelle windows firewall på lokal maskine, så er der hul