Avatar billede zoy Nybegynder
16. maj 1999 - 00:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Voodoo3 3000

Når jeg kører final reality så er der ikke nogen farver på den når den er nået til de 2 roboter.??? hvad kan det være..? jeg har en Celeron 333MHz og en af mine venner har en P2 350 med det samme kort i og hans virker fint.???
Avatar billede ruprect Nybegynder
16. maj 1999 - 00:36 #1
Jeg kan kun sige at FR er alt for gammelt brug istedet 3DMark.

Final Reality er optimeret til DirectX 3. Men 3DMark er optimeret til DX6

http://www.3dmark.com/

- Michael
Avatar billede zmaj Nybegynder
16. maj 1999 - 15:34 #2
Download den nyeste driver fra
www.3dfx.com

Avatar billede zoy Nybegynder
16. maj 1999 - 23:04 #3
til dig ruprect: den skulle bare have DX6.1 igen som ligger på cd fra V3 3000 kortet
SÅ NU SPILLER DET
Avatar billede zoy Nybegynder
16. maj 1999 - 23:05 #4
du får dine point,,, ruprect
Avatar billede zoy Nybegynder
16. maj 1999 - 23:08 #5
PS final reality virker fint nu!!!
det er bare lidt trist at man ikke har sine data som en fil ens venner kan få og sammen ligne med.. for man skal over skrive den med sin egen fil også derefter selv køre en test.. hvis der så er flere der skal have ens data så skal han så selv overskrive og lave en test .. det er da lidt for usmart ikke?? eller findes der et RIGTIG godt program der også er til at regne med?? jeg har hentet 3Dmark..