Avatar billede nph12 Nybegynder
10. september 2011 - 18:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webhotel som understøtter...

Hej
Hvor finder jeg et webhotel som understøtter disse ting:

Flere domæner på samme webhotel
mysqli
Safe mode off
Https (ssl)

Og selvfølgelig en god oppetid og kører stabilt.
Avatar billede nph12 Nybegynder
11. september 2011 - 16:44 #2
Mange tak. Jeg har lige kort været inde på one.com, og der kan jeg se, at de IKKE understøtter flere domæner på samme webhotel.

http://www.one.com/da/support/faq/kan-jeg-have-flere-domaener-til-samme-webhotel

Findes der en side som sammenligner webhoteller (med mine nævnte kriterier)? Eller er der en som kender et webhotel som opfylder alle mine kriterier?
Avatar billede tobrukDk Novice
12. september 2011 - 09:10 #3
jeg ved at mlhosting understøtter flere domæner på sammen bruger/konto.

jeg tror de flest webhoteller gør det. men jeg er ikke helt sikker på at one gør det. :)
Avatar billede kasperbergholt Nybegynder
17. oktober 2011 - 20:56 #4
+1 på Meebox. Dog skal du nok ha' tilkøbt en dedikeret ip-adresse for at køre ssl. Mener, de ta'r 198 for det ekstra per år, og det er vist kun på pro-hotellerne (https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel), det kan tilkøbes.
Avatar billede nph12 Nybegynder
01. juni 2012 - 17:39 #5
Lukketid