Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
10. september 2011 - 01:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

One.com har ikke cron job?

Hej

Jeg har været ved one i noget tid, men nu da jeg begynder at blive mere advanceret med PHP skal jeg bruge Cron jobs!

Mit problem er bare at min host (one.com) ikke tilbyder denne service fra deres control panel!

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre så jeg tænkte om der er nogen der kennder en måde på hvordan jeg kan lave nogle cron jobs?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. september 2011 - 01:54 #1
Det er vist ret usaedvaneligt at billige web hoteller tilbyder det.

Der er flere services paa nettt som tilbyder det bl.a. cronjob.de !
Avatar billede learner Praktikant
10. september 2011 - 10:44 #2
Jeg benytter også cronjob.de og det kører bare - ganske gratis.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. september 2011 - 13:58 #3
000webhost.com = Gratis
Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
10. september 2011 - 15:36 #4
Tak Arne!

Lige hvad jeg har ledt efter...

Har de en måde man kan skifte sproget på?
Mit tysk er ikke så godt...
Avatar billede arne_v Ekspert
10. september 2011 - 15:45 #5
Jeg kan ikke se et link til engelsk paa deres side, men tror du ikke at Google translate kan guide dig igennem?
Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
10. september 2011 - 15:46 #6
Også hvad jeg selv har gjordt...

Kan du ikke skrive et svar så jeg kan gi dig pointe
Avatar billede arne_v Ekspert
10. september 2011 - 15:57 #7
svar