Avatar billede emil8800 Nybegynder
09. september 2011 - 22:50 Der er 1 kommentar

Valg af stationær gamer PC

Hej, jeg går og tænker lidt på at købe en ny stationær computer.
Den skal kun bruges til at spille de nyeste computer spil.

Har selv været lidt inde og kigge selv, men så meget har jeg hellere ikke forstand på det.

Budget ligger på 5000-6000,- kr.

På forhånd tak.
Avatar billede samurizer Nybegynder
10. september 2011 - 12:09 #1
Jeg ved ikke selv meget om computere, derfor går jeg til eksperterne. http://www.sharkgaming.dk/ (bare tjek dem på trustpilot, de kan vist finde ud af at lave ordentlige maskiner.) Det er i hvert fald dem jeg køber min næste computer fra.