Avatar billede fredskov Nybegynder
09. september 2011 - 19:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Side scroller efter indholdet er ophørt, HTML/CSS link inkluderet

Hey! :)

er ny herpå eksperten.dk og har prøvet at søge lidt rundt på ældre tråde uden held.

Jeg har for nyligt anskaffet mig eget domæne til mit kommende portefølje (er EGU-elev som grafiker). Jeg kan HTML og CSS kodning, men det er langtfra noget jeg laver hver dag heller og derfor ikke min stærke side.

SPØRGSMÅLET:
Min side ( http://www.fredskov.com/ ) er lavet med en fixed position på header og footer. Det fungere også meget fint, men selve den <div> der har mit inhold i scroller længere ned end det burde, dvs det scroller så langt ned at der intet indhold er og selve <div>'en er lukket.Min source code kan ses ved at trykke CTRL+U på min side.
Avatar billede doehl Nybegynder
09. september 2011 - 19:53 #1
Hey

På din DIV med ID #wrapper, er der et CSS min-height på 768px. Jeg vil forslå at du fjerner den.
Avatar billede fredskov Nybegynder
09. september 2011 - 20:00 #2
Sad netop og legede med dt samme i Firebug som dit svar rullede ind, Det eneste der umiddelbart sker er at body'ens baggrundselement kommerfrem (den der "skygge") og laver en grå kant.

Kan selvfølgelig ændre på billedet da jeg har originalen, men hvis andre ting kan gøres direkte fra stylesheetet ville det være det preferede. :)

Og mange tak for svaret