Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
08. september 2011 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Gamer computer

Hej
Jeg har kigget på lidt forskellige gamer bærbare, og har set en del på MSI. Mit problem er at jeg ikke rigtig ved hvad for nogle der er godw, og til ca 7000 - 8000 kr.
Jeg har kigget lidt på denne her lækre MSI bærbar, men er lidt i tvivl om den kan trække "de store spil":
http://www.cnet.com.au/msi-gx720-339294845.htm
Hvis i har nogle bærbare som fortrukne, må i meget gerne komme med nogle forslag, men helst ikke over 8000 kr.
På forhånd tusind tak for hjælpen.
Mvh Niklas
Avatar billede Jakob222 Nybegynder
08. september 2011 - 18:33 #1
2 af mine gode venner har begge den der pc. Den virker rigtig godt så du kan roligt købe den!!!
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
08. september 2011 - 21:13 #2
Jeg har et andet lille problem, som jeg håber du kan hjælpe med:
Jeg har været inde på en del hjemmesider, men kan bare ikke finde
ud af hvor man kan købe den, her i Danmark...
Jeg har også prøvet edbpriser.dk, men de har den vist heller ikke...
Har du evt en hjemmeside hvor man kan købe den?
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:55 #3
Det går nok