Avatar billede yxander Nybegynder
02. august 2001 - 23:46 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Norton Firewall

Hej
Jeg har et problem som er, at jeg har 2 stk computere, en server med adgang til internet, og en anden computer der er tilsluttet via. netværk. Mit problem består i, at jeg har Roger Wilco (tale over internet) installeret på begge maskiner, på serveren virker det hele uden problemer, men på den anden maskine kan jeg godt sende (tale) men jeg kan ikke modtage (høre). Jeg ved at det er en eller anden regel der skal sættes op i min firewall, men hvilken ????
Har også problemer med Half-Life CS (ligger på com nr. 2) som heller ikke får adgang til internettet.

ps. hvis jeg slår Firewall`en fra er der ingen problemer
Avatar billede 2-maz Nybegynder
02. august 2001 - 23:49 #1
Så er det jo nok firewall´en....
Avatar billede slinky Nybegynder
03. august 2001 - 00:29 #2
kæft, du er kvik  8-)
Avatar billede Trez Seniormester
03. august 2001 - 11:53 #3
kan du ikke lave en regel for begge dele om hvilke porte de skal gå på???

/Trez
Avatar billede yxander Nybegynder
04. august 2001 - 03:42 #4
Dette har jeg prøvet, men det virker stadivæk ikke, så jeg håbede lidt på, at nogle der ude havde samme programmer som mig, og havde fundet en løsning.