Jeg har haft alt min tekst delt op i enkelte dokumenter, men skal nu til at samle det.
Mit spørgsmål er derfor hvordan man bedst gør det?
Er det blot at copy paste det sammen?
Jeg har en del figure og tabeller, og har snart ikke styr på hvor mange gange jeg har måtte rette i henvisningerne. Det er derfor alt overskyggende at mine henvisninger bliver hvor de er - men selvfølgelig ændre nummer ifht. den nye/større rækkefølge de kommer ind i.
Tiden er knap, så jeg har desværre ikke tid til trial-and-error
Jeg har forsøgt mig med denne løsning, men havde problemer med at dokumenter kom og gik samt nogle (IKKE ALLE) figurhenvisninger gik i "Fejl! henvisningskilde ikke fundet".
Mit råd er at du kigger på hoveddokument/bi-dokument metoden.
Du gør i princippet således
Opret et tomt hoveddokument opret et tomt dokument til din indholdsfortegnelse
I hoveddokument menuen indsætter du nu alle dine dokumenter (indsæt bi-dokument) i den rigtige rækkefølge. Det er vigtigt at du blindt sætter dine dokumenter ind uden at bekymre dig om hvordan det i første omgang ser ud.
Herefter kan du ændre visningen og se hvordan det vil komme til at se ud. Du skal evt sæelle nogle tomme sider og justerer dine sidetal.
Herefter kan du gå op på det tomme indholdsfortegnelsesdokument og indsætte en auto genereret indholdsfortegnelse.
Det er vigtigt at du ikke retter i dokumenterne mens de er indsat som bidokument. Luk hoveddokumentet ned, ret i enkeltdokumenterne og åben og udfold derefter hoveddokumentet igen
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med hoved/bidokument - er det den samme metode der er beskrevet i 220661's link?
Derudover er jeg noget i tvivl om hvordan jeg skal generere indholdsfortegnelse. Er ideen ikke at jeg ikke må rette i bidokumenterne inde i "hoveddokumentet"?
med andre od; Hvordan generer jeg en indholdsfortegnelse i "indholdsfortegnelsesdokumentet"?
Det er noget hen af hvad der linkes til foroven og som jeg husker det har man kunne dette også i word 2003, det var vist der det hed hoveddomument. Jeg er faktisk oven i købet sikker på at man kunne dette i de noget ældre word versioner, jeg bugte det selv i mid 90'erne
At isætte en indholdsfortegnelse er ikke regtig at redigerer. Isæt indholdsfortegnelse er en auto funktion i word der generere og opdaterer en indholdsfortegnelse ud fra den typografi du har valgt
Det lykkedes ikke at linke dokumenterne sammen, så jeg endte med at copy-paste sammen til en noget tung fil (130 sider - godt med billeder = 23 mb).
Ikke desto mindre har jeg gevet dig point for svar og hjælp. Undskyld ventetiden
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.