Avatar billede ninsen89 Nybegynder
08. september 2011 - 13:59 Der er 4 kommentarer

Billedeopløsning så de passer htc telefon?

Hej

Ved i hvordan man laver billeder på computeren til en mindre opløsning? Det er fordi, jeg vil have et billede som baggrund på min htc telefon, men når man sætter dem ind er de så store at man kun kan se midten af dem og siderne af billedet går tabt pga. størrelse.
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
08. september 2011 - 14:58 #1
Hvis du bruger Windows 7

Så kan du bruge Paint til at resize med

http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/Resize-a-picture-using-Paint
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
08. september 2011 - 15:04 #2
jeg har prøvet at ændre på pixel både til høj og lav, men ligemeget hjælper det?
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
08. september 2011 - 15:08 #3
Hvor høj pixel vælger du helt præcis? :)
Avatar billede TheDuckson Nybegynder
13. september 2011 - 08:17 #4
Det kommer også an på hvilken telefonmodel du har...

Mener at de ældre telefoner som HTC magic har en 3 delt skærm og når du scroller til den ene side flytter noget af billedet sig med.