Avatar billede ncsghimself Nybegynder
08. september 2011 - 13:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kaspersky Internet Security - licens aldrig modtaget

Jeg indbetalte 349 DKK via Danske Bank den 1. november 2010 til Nordea Bank, men fik regelmæssigt en standard-e-mail, at Kaspersky stadig afventede min indbetaling.

I december 2010 kontaktede Danske Bank Nordea, der kunne bekræfte, at de 349 DKK var bogført den 2. november 2010.
20. februar 2011 kunne en Nordea filial i Vejen yderligere bekræfte, at indbetalingen var bogført den 2. november 2010.
Telefonopkald til det danske servicenummer samt e-mails til Kaspersky København, Stockholm og Moskva har været nytteløse.

Jeg køber nu kun Kaspersky Internet Security gennem Kaspersky Tyskland, men er der andre, der har været udsat for, at Kaspersky Danmark nok får indbetalingen, men undlader at levere varen?
Hilsen, NCSG
Avatar billede Blueeyez Mester
08. september 2011 - 13:39 #1
Du kan jo få din bank til og tage pengene retur.. Nej jeg har aldrig oplevet følgende, da jeg ikke benytter anti virus software :) og de gange jeg har købt licenser online har jeg os fået dem :)
Avatar billede tiger_dk Mester
08. september 2011 - 19:46 #2
Du kan også købe KIS hos http://www.spywarefri-shop.dk/, der har jeg overhovedet ikke oplevet problemer !
Avatar billede ncsghimself Nybegynder
08. september 2011 - 20:08 #3
Problemet var, at Kaspersky Danmark benægtede at have modtaget indbetalingen på trods af at Nordea filialen bekræftede, at indbetalingen rent faktisk var bogført den 2. november 2010. Ved at købe gennem Kaspersky Tyskland fik jeg licensen efter 4 dage samt en udsøgt service.
Hilsen NCSG
Avatar billede Blueeyez Mester
08. september 2011 - 20:19 #4
#3 så synes jeg du skal kontakt forbrugerstyrelsen (Tror jeg de hedder) fortælle om din episode og vedhæfte en kopi af overførelse samt emails mellem jer.. Jeg ved godt beløbet ikke er så stort, men du har jo ikke fået din vare skønt du har beviser!
Avatar billede ncsghimself Nybegynder
25. september 2011 - 10:27 #5
Kaspersky's egen bank, Nordea, har bekræftet, at indbetalingen er bogført. Kaspersky Danmark benægter. Har købt licens hos Kaspersky Tyskland, hvor der kom en e-mail efter 4 dage med en licens. Herudover har Kaspersky Tyskland en supereffektiv kundeservice, hvadenten man kontakter dem pr. telefon eller e-mail. Så jeg vil fremover end ikke forsøge at købe hos Kaspersky Danmark.