Avatar billede klausa Juniormester
07. september 2011 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PictureProject

Jeg havde ikke diskplads nok på min gamle disk, så jeg købte en USB disk. Det er mine billeder, som optager det meste af diskpladsen, så derfor vil jeg flytte dem til den nye USB-disk.

Jeg bruger PictureProjekt til at holde styr på mine billeder, og dette program ligger alle billederne i C:\Documents and Settings\<user>\My Documents\My Pictures\PictureProject folderen.

Er det muligt at rekonfigurere Pictureprojekt, så billederne kan ligge i en anden folder?
Er der en nem måde hvorpå jeg lkan flytte alle mine billeder over til den anden disk og så reconfigure PictureProject til at bruge denne disk\folder?

Versioner:
PictureProject er version 1.7
OS er XP sp 3

mvh
Klaus
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2011 - 17:43 #1
Avatar billede klausa Juniormester
07. september 2011 - 21:53 #2
Jo, da! Det var lige hvad jeg manglede for at komme videre:
Alle efterfølgende billede bliver lagt det ønskede sted.
Alle mine gamle billeder kan jeg så kopier til det ønskede sted, og derefter importer ind i PictureProject.

Tak for hjælpen
Klaus
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2011 - 22:07 #3
Velbekomme.
Husk, en anden gang, ikke at sende dine egne indlæg som "Svar" men derimod som "Kommentar".
Så du ikke igen kommer til at tage de udlovede point tilbage.
:-)
Avatar billede klausa Juniormester
07. september 2011 - 22:14 #4
Undskyld, men for at være helt sikker: Har du fået dine point?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2011 - 22:20 #5
He he, nej, dem har du taget tilbage......
Avatar billede klausa Juniormester
07. september 2011 - 22:28 #6
Du er vist kommet til at danse med en nybegynder:)
Jeg opretter et nyt spøgsmål med samme tekst, så vil jeg forsøge at lave det rigtig, når du svarer.