Avatar billede henriktha Nybegynder
07. september 2011 - 17:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside design / programmering

Hej Experter

Jeg skal bruge en der kan programmere en hjemmeside.

Funktioner der SKAL være:
* Webshop løsning til salg af egne cd'er
  (man skal kunne vælge download som MP3 istedet og dermed spare penge)

* Dankort løsning af en art.

* Nemt "Ældre venligt" administrations system til at håndtere ordre (Cd'er der skal sendes), samt se om folk har betalt. (det er vigtigt det hele er samlet ET sted så man ikke skal logge på et andet sted for at tjekke betalinger)

Er du manden / kvinden, og kan du designe noget unikt og tidssvarende (IKKE NOGET MED CUT & PASTE DESIGN) så skriv en besked, evt. med links til tidligere arbejde.

OBS !!: Det er selvfølgelig lønnet arbejde !
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
07. september 2011 - 19:55 #1
Hej,

Du er meget velkommen til at kontakte mig på info@tk-datateam.dk

Tag et kig forbi en af mine andre hjemmeside www.cetadesign.dk
Avatar billede henriktha Nybegynder
08. september 2011 - 11:01 #2
Din egen hjemmeside ser da meget fin ud, men syntes din reference liste er rimelig tom ?
Avatar billede cpufan Juniormester
08. september 2011 - 19:08 #3
Du kan kontakte mig på info@icode.dk for at drøfte dine behov og priser.

Hvis du har behov for referencer, sender jeg dig gerne nogle i min email.

Du kan også kontakte mig via kontakt-formularen på http://icode.dk
Avatar billede henriktha Nybegynder
08. september 2011 - 19:42 #4
Til min store beklagelse er ham der skulle have hjemmesiden bakket ud,
og jeg skal derfor alligevel ikke have hjælp til at løse opgaven.

Hvordan lukker man så denne tråd på den "rigtigste" måde ?!
Avatar billede larsbechnygaard Nybegynder
16. september 2011 - 13:44 #5
Du accepterer ganske enkelt dette 'svar'