Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 08:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Wi- Fi på Iphone

Når jeg opgraderer (firmware Iphone)  på  ITunes,  forsvinder mine "faste" koder på de steder jeg har sat den til automatisk at fange når jeg er de steder hvor jeg har logget ind med kode. Har  I en forklaring?
Håber I forstår mit spørgsmål.

Samtidig et andet spørgsmål:

Disse steder hvor min Iphone automatisk logger på, kan jeg normalt hente min post fra nettet, men et enkelt sted kan det ikke lade sig gøre, men jeg kan godt gå på nettet, ved  I  hvorfor?
Avatar billede dabp Nybegynder
07. september 2011 - 08:45 #1
Er dit iTunes logget ind med din konto og godkendt?

Det er aldrig sket for mig.

Det enkelte sted du ikke kan hente post har garanteret spærret for mange typer data, det skulle vel aldrig være i en virksomhed?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 08:48 #2
Det er på et plejehjem i Gladsaxe.
Jeg mener jeg er logget ind, men er selvfølgelig ikke sikker. Kan man opgradere sin Iphone hvis man ikke er logget ind?
Avatar billede dabp Nybegynder
07. september 2011 - 08:55 #3
Ok, jeg gætter på en spærring. Men er du sikker på at du kobler på netværket og får tildelt ip adresse osv?

Ja, det kan man sagtens, men ved nærmere eftertanke kan jeg ikke se hvorfor det skulle gøre at den ikke gemte dine koder. En hurtig rundspørge på google giver heller ikke noget godt forslag eller andre der har lignende problemer. Du kan dog altid prøve, under(jeg har engelsk) "store" og "authorize this computer".
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 09:06 #4
Jeg er sikker på jeg kommer på nettet. Jeg kan google og opdater mine andre data, men ikke hente post.
Jeg må vente på næste opgradering fra ITunes og se om den stadig gør det. Det er kun sket en gang, men jeg har kun opgraderer denne ene gang.
Avatar billede dabp Nybegynder
07. september 2011 - 09:12 #5
Prøv næste gang du er der og gå ind under wifi og så vælge den lille pil ud for navnet på det trådløse netværk, så kan du se om du er forbundet.
Jeg antager at din telefon også er sat op til at kunne hente data via 3G?

Var din computer så autoriseret til din konto?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 09:20 #6
Jeg er i tvivl om hvor det er du mener. Når jeg åbner ITunes står mit navn i højre side. Og under Butik står det også at jeg er logget ind. Er det det du mener?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 09:22 #7
Wi-Fi signalet et tændt på adressen jeg er på, Så jeg benytter med garanti deres netværk. Eller skal der stå et E, og det gør der ikke.
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 09:23 #8
Jeg har tjekket, der står min computer er godkendt.
Avatar billede dabp Nybegynder
07. september 2011 - 09:26 #9
Ok, så er det jo bare at teste næste gang der kommer en opdatering, hvilket det gør meget snart(iOS 5.0).

Hvis du er logget på netværket, så er det en spærring i routeren på adressen der gør at du ikke kan hente mail.
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2011 - 09:30 #10
Ok. Tak for hjælpen