Avatar billede Shopsick Nybegynder
06. september 2011 - 13:26 Der er 6 kommentarer

Facebook - Kan man selv lave en "anderledes" virksomhedsprofil på Facebook?

Hej eksperter :)

Jeg er interesseret i at høre fra andre, som har lavet en virksomhedsprofil eller bare har en solid viden om, hvordan man laver en speciel profil på Facebook. Er dette kun noget man kan betale sig fra? I så fald, hvad er prisen? Her tænker jeg på de profiler med interaktive afstemninger, større billeder m.v.

Jeg har ingen forstand på det overhovedet.
Glæder mig til at høre fra jer.

/S
Avatar billede jokkejensen Novice
06. september 2011 - 16:05 #1
En simpel app er blot en iframe, her kan du brug fbml, eller lav dit eget.

så,

1: Opret en fan side
2: opret en app
3: Læs mere her: http://developers.facebook.com/

/J
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. september 2011 - 15:41 #2
Tak for dit svar og undskyld min sene tilbagemelding. Det lyder meget spændende... men en smule russisk i min verden :)
Jeg må se om jeg kan finde en med lidt ekspertise, til at hjælpe mig.

Når jeg nu SLET ingen kompetencer har, indenfor de fancy udtryk som apps og iframes, har du så en "dummies" infoside omkring oprettelsen af samme, i ærmet? :)
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 13:42 #3
nap min email herfra forumet, og tilføj den som admin af din side, så opretter jeg en fane du kan kaste html ind i.

Vh
Avatar billede Shopsick Nybegynder
20. september 2011 - 14:04 #4
Du er virkelig hjælpsom - tak for det. :)
Jeg har endnu ikke oprettet siden, da jeg er ved at finde ud af mine muligheder. Jeg har deadline d. 15. okt. Er det okay at henvende mig til dig igen, inden denne dato?

/S
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:10 #5
eller se efter at få oprettet den side, du skal have over 25 likes før du kan navngive, så det var nok en god ide at komme igang.

/J
Avatar billede Shopsick Nybegynder
20. september 2011 - 14:28 #6
Vil du anbefale at bruge den eksisterende side og så bare opgradere den lidt?
Der er over 25 likes..

Men den er lavet for et par år siden, uden nogen form for interaktion i mellemtiden :)