Avatar billede vuske Seniormester
06. september 2011 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

At sende billeder i Microsoft Outlook 2007

Jeg har altid kunnet markerer de billeder jeg villesende fra en mappe på min computer for derefter at højreklikke på de valgte billeder og så vælge send til og har vær så en menu der hed postmodtager  - den er væk nu - hvordan får jeg den frem igen
Jeg har Office 2007 win7 64 bit
Avatar billede Zemich Nybegynder
06. september 2011 - 12:29 #1
Du skal ind i registreringsdatabasen for at få det tilføjet.
Det gør du ved at klikke start, kør... og skrive regedit

Derefter skal du bare gøre følgende:
http://www.fortypoundhead.com/showcontent.asp?artid=20468
Avatar billede vuske Seniormester
06. september 2011 - 13:08 #2
Det har jeg så gjort men jeg er ikke sikker på det jeg har lavet

standard REG_SZ jepgfile
content Type REG_SZ (tom)
Perceived Type REG_SZ "image"

det har jeg grort i både jpg og i jpeg

men det virker ikke og når jeg har gjort det skal jeg så gemme det eller bare logge ud for det gjorde jeg og genstartede men uden resultat
Avatar billede vuske Seniormester
07. september 2011 - 14:11 #3
er det noget jeg skal rette eller er det noget jeg skal tilføje, jeg er lidt bange for at lave noget i registreringsdatabasen
Avatar billede vuske Seniormester
15. januar 2012 - 16:03 #4
Ingen brugbar hjælp - men ellers tak