Avatar billede scholes Mester
06. september 2011 - 08:35 Der er 3 kommentarer

Sortering af tal

Hej Eksperter

Jeg er kommet i et lille problem :)

Jeg har i et ark indsat Filter funktionen og ønsker at sortere mine data efter kolonne A.
Men findes der en tom celle tages de efterfølgende celler ikke i sorteringen (det gjorde den tidligere..)

Fx tal i celle A3-A6 -> A7 er tom -> tal igen i celle A8-A11.
A8-A11 medtages ikke i sorteringen..

Hvad har jeg trykket på ??
Avatar billede helt83 Nybegynder
06. september 2011 - 09:28 #1
Hej scholes

Prøv lige at marker fra A3 til og med A11 og sorter igen.

mvh
tcob
Avatar billede scholes Mester
06. september 2011 - 09:41 #2
Det har jeg prøvet.
Problemet er jo nok at jeg har indsat et filter, der gør den kun viser tal ned den tomme celle..
Avatar billede r_alexandersen Nybegynder
08. september 2011 - 21:08 #3
Du skal have minimum en kolonne, hvor der er værdier i alle rækker, så undgår du problemet.