Avatar billede bear1993 Nybegynder
05. september 2011 - 22:20 Der er 8 kommentarer

gamer laptop alienware

skal lige høre om sådan en alienware er en god laptop ?
http://www.dell.com/dk/p/alienware-m17x-r3/pd

den her til 13.000 er den god ?
dell har det med at man kan opgradere pc'en men er den god nok som den er eller skal man opgradere pc'en ?

og kan den spille "black ops, left 4 dead 2, need for speed hot prosuit" ?

og måske bruge den til at spille de spil der måske kommer ud det næste år ?

det skal være laptop :)
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
05. september 2011 - 23:20 #1
Ja den ville sagtens kunne køre de spil du nævner men...
Alienware er dyre, du kan sagtens få mere for pengene hos andre mærker som f.eks. MSI og ASUS.

-det skal være laptop :)
Hvorfor skal det være laptop? den Alienware er noget af et monstrum og ikke ligefrem BÆRBAR, ikke nok med at den har en 17" skærm den er også tæt på 5 cm tyk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2011 - 08:35 #2
hvis du har kig på det monster, kan du lige så godt vælge stationær og få meget mere for pengene!

Og ja, som lauer93 skriver: Alienware er ret dyrt, og der er alternativer til en bedre pris + knap så tykke! Så det bliver en bærbar og ikke en slæbbar....
Avatar billede Biotwix Nybegynder
06. september 2011 - 08:46 #3
Dell laver altså også utrolig gode og billigere spil bærbare i en rigtig go kvalitet..
MSI laver også nogle gode spille maskiner
Avatar billede bear1993 Nybegynder
06. september 2011 - 18:32 #4
det skal være en bærbar, og ja jeg ved godt man får mere for pengene i en stationær, men jeg bor to steder så har brug for en bærbar men kan i ikke smide nogle links til de bærbare i snakker om ?
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
06. september 2011 - 20:43 #5
17"
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5213330 -MSI med lækkert tastatur fra steelseries
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4671275 -ASUS
15"
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5025714 -ASUS
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4893750 -MSI

Man kan sikkert finde nogle endnu bedre til samme pris, de her var bare lige de første jeg faldte over.

-og kan den spille "black ops, left 4 dead 2, need for speed hot prosuit" ?
hvis du "bare" skal spille de spil er det ikke nødvendigt med så god en computer, med mindre de selvfølgelig skal køres på højeste grafik og højeste opløsning med en god fps.
Avatar billede bear1993 Nybegynder
21. september 2011 - 13:57 #6
skal jo også spille nogle af alle de nye spil som udkommer her i slutningen af året :)
plus gider heller ikke at skulle købe en ny computer lige foreløbigt, så jeg bruger gerne lidt ekstra penge på en pc og så kan jeg forhåbentlig have den i langtid :)
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
02. oktober 2011 - 12:47 #7
de 4 jeg har foreslået vil jeg mene du kan bruge i lang tid. så med dem er der intet behov for at udskifte den de næste par år
Avatar billede bear1993 Nybegynder
05. oktober 2011 - 02:41 #8
okay og mange tak for hjælpen :-)