Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 16:04 Der er 4 kommentarer

Google Analytics

Jeg kan i Google Analytics se at der fredag den 19. august 2011 har været 5 besøg.

Jeg vil gerne vide fra hvilke lande de fem kommer. Hvor ser jeg det?
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
04. september 2011 - 16:41 #1
Klik på besøgende og klik på kortoverlejring

eller klik på demografi og klik på geografisk område

Håber det hjalp
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 17:22 #2
Der må være et sted hvor jeg kan se dem sorteret efter dato? Ellers kal jeg jo klikke på f.eks. Danmark og så gå alle 174 igennem en efter en. Det kan ikke være rigtigt.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 17:23 #3
Der må være et sted hvor jeg kan se dem sorteret efter dato?

Ellers kal jeg jo klikke på f.eks. Danmark og så gå alle 174 igennem en efter en for at finde dem fra den 19. august 2011. Det kan ikke være rigtigt.
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
08. september 2011 - 16:02 #4
Ved siden af hvor der står kortoverlejring står der en dato. F.eks.fra den 8/8/2011 til den 8/9/2011

Ændre til den 8/9/2011 og ikke andet.

Håber det hjalp, ellers skriv lige igen ;-D