Avatar billede SPINhead99 Praktikant
04. september 2011 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Macbook strømproblem

Hej Eksperten.dk

Jeg har en Macbook som er ca 3-4 år gammel. Den har virket fint indtil for få dage siden, hvor den er begyndt på at slukke så snart den ikke er tilsluttet en strømforsyning. Når den er tilsluttet, virker den fint. Jeg har en kraftig formodning om at det er batteriet der er er ved at stå af. Er det noget I kan bekræfte eller afkræfte?

Hvis det er batteriet, der er problemet, kender I så et sted hvor det er billigt at købe et nyt?

VH Mads
Avatar billede egidiussen Nybegynder
04. september 2011 - 21:40 #1
Efter 3-4 år lyder det meget sandsynligt at det er batteriet - tjek evt med dette program:
http://www.coconut-flavour.com/

De kan bl.a købes på ebay
Avatar billede egidiussen Nybegynder
10. september 2011 - 12:57 #2
Fandt du en løsning???
Avatar billede Hoej Praktikant
09. oktober 2011 - 13:27 #3
Hej :)

Har du et kryds over dit batteri, så er den DEFEKT.

Sorry...

Mvh Allan
Avatar billede SPINhead99 Praktikant
19. oktober 2011 - 08:22 #4
Hov, ja, det var batteriet der skulle skiftes. Tak for hjælpen.