Avatar billede jaller95 Nybegynder
03. september 2011 - 11:42 Der er 6 kommentarer

Hjælp til win 7 fejl?

Hej derude..

sidder med et problem. mange af mine ikoner vises bare som om der intet er i dem, og trykker jeg på dem kommer der en internet explore - view downloads program og den vil downloade det program jeg vil ind i? den eneste måde jeg kan komme ind er ved højre klik og egenskaber, og der efter "åben filplasering" så kan jeg godt ´komme ind, kan i hjælpe? ¨

jeg er åben for en formatering også, men har ikke nogle orginal disk. en guide til dette? har ´win 7 bit 32..

Håber på hjælp..

Jaller 95..
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. september 2011 - 12:27 #1
Gendan til et tidspunkt før problemet opstod.
Avatar billede jaller95 Nybegynder
03. september 2011 - 12:38 #2
hvis jeg gør det kommer der igen liste over dato'er jeg kan gendanne fra den er tom?
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. september 2011 - 12:45 #3
Avatar billede jaller95 Nybegynder
03. september 2011 - 12:54 #4
nu jeg ikke den store haj til dette.. kan du hjælpe ang sidste svar du skrev?
Så prøv fra opstart F8 sidst kendte .
http://kimludvigsen.dk/ (...)??
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. september 2011 - 13:00 #5
Måske en mere udtømmende forklaring?
http://gratisupload.dk/vis_billede/64871/
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. september 2011 - 13:53 #6
Kan du ikke se billederne?du skal trykke på linket.