Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. september 2011 - 03:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opbevaring af USB stik

Jeg har en masse små USB stik liggende og flyde, nogle gode forslag til opbevaring?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2011 - 09:26 #1
Undgå de kan udsættes for  slag.
Undgå de udsætes for magnetisme.
Undgå de udsættes for høj varmepåvirkning.
Undgå de lander i vaskemaskinen.
Scanne dem jævnligt med antivirusprogram.
Afrense connector så du altid har kontakt med den.
http://blogazinecore.blogspot.com/2008/02/easy-tips-to-take-care-your-usb-flash.html
Så mit bud er at opbevare den i et aflukkeligt skab.
Avatar billede noltus Novice
03. september 2011 - 10:01 #2
Undgå kontakt med eksploderende atombomber
Avatar billede sskriver Nybegynder
13. marts 2012 - 13:36 #3
Hey!

Jeg havde samme problem som dig - Havde en masse små 1gb og 2gb USB stik liggende derhjemme, og fik af og til dem væk...

Jeg valgte så at købe et 32gb USB stik og en ekstern harddisk, hvor alle mine filer kunne ligge. Udover det så opbevare jeg også det i mit skab.
Avatar billede sskriver Nybegynder
13. marts 2012 - 13:41 #4
Jeg kan anbefale www.usbshoppen.dk, hvis du skal ud og købe nyt USB :-)