Avatar billede Sulfur Nybegynder
01. september 2011 - 23:38 Der er 3 kommentarer

RPC-Serveren er ikke til rådighed ved opstat

Hej.

Da jeg startede min pc op i dag, poppede en lille box med teksten "RPC-serveren er ikke til rådighed", da jeg indtastede min adgangskode. Den bliver ved med at sige dette og begynder at re-boote, hvis den får lov at stå.
Jeg har google lidt rundt, men har ikke kunnet finde noget konkret svar på hvad jeg skal gøre. Håber der er nogle her der kan hjælpe mig med mit problem.

Mvh
Daniel
02. september 2011 - 08:26 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Sulfur Nybegynder
03. september 2011 - 14:59 #2
Nårh ja, den svipsede lige.

Det er Win7 jeg kører.
03. september 2011 - 22:37 #3
1) Systemgendannelse til FØR problemet - evt. i "Fejlsikker Tilstand" ...

2) www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=78cac895-efc2-4f8e-a9e0-3a1afbd5922e - set i anden tråd ...

3) Hvilken sikkerhedsprogram bruger du ?