Avatar billede clausito Seniormester
01. september 2011 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installerer Adobe CS2 på win 7

Gået fra stationær til bærbar.
Hvorfor pokker kan man ikke installerer CS2 på win7?

Har prøvet det meste foreslået på Google. Har ikke brug for en nyere udgave
Avatar billede prodic Mester
01. september 2011 - 22:07 #1
Adobe understøtter officielt ikke andet end CS5 og op på Win7.
CS4 er testet men ikke understøttet officielt.
Alt der under er held hvis det virker.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 22:39 #2
Jeg kan ikke sige dig hvorfor du ikke kan jeg har CS4 på 3 Win 7 PCér og Photoshop7 på den 4´de og installeret CS3 på en bekents.
og har aldrig haft problemer så der må være et andet problem.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. september 2011 - 09:03 #3
Jeg har lige lånt CS2 fra et reklamefirma jeg kender uden serienummer det måtte jeg ikke få så tet er Tray out! det er på en PC jeg er ved at sætte op så det var kun for at prøve og som du kan se er der ingen problemer på Win7. programmet er på et USB stik så prøv at overføre til USB og kør det derfra?
http://gratisupload.dk/vis_billede/64833/
Avatar billede clausito Seniormester
07. september 2011 - 21:33 #4
Fik løst det på mærkelig vis - fulgte dette råd, som dog kun virkede efter 2-3 gang

See the CS2 is a older release and does not understand c:\Program Files (86x) so what we are doing is simply putting in the simplified form of the same destination (c:\progra~2\). This would be the destination for the same directory if you were using MSDOS.

Giver points til mig selv og lukker