Avatar billede bang16 Nybegynder
01. september 2011 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails til enkelte udbydere

Hej.

Jeg sidder ved Outlook og har ingen problemer med at sende mails. Dog har jeg netop oplevet problemer med at sende til 2 forskellige adresser.

Hvis jeg beder Outlook om at levere kvittering for modtagelse, så kommer der intet tilbage - ikke engang at den ikke kan levere. Hvis jeg sender en mail, hvor jeg har sat flere modtagere på, så får jeg kvittering for de andre modtagere, men ikke for den mail jeg har problemer med. Jeg har desuden forsøgt med andre alias foran @'et, men igen uden held.

Er der nogle der har en ide til hvad der kan være galt? For var det bare modtagerens spam-filter, så ville jeg vel stadigvæk få en kvittering?

Mvh Bang16
Avatar billede foodear Praktikant
01. september 2011 - 09:03 #1
Modtageren kan jo nægte at sende kvitteringen, tror det er det der er galt. Prøv at sende en mail til dig selv med kvitteringsanmodning, så kan du selv se at man kan nægte at sende kvittering for læsning.
Avatar billede bang16 Nybegynder
01. september 2011 - 09:25 #2
Det er ikke kvittering for læsning, men kvittering for modtagelse. Det er ikke det samme. Kvittering for modtagelse kommer til en med det samme.

Jeg har også snakket med de folk, som skulle have mails - og de siger at de ikke modtager noget...
Avatar billede bang16 Nybegynder
05. september 2011 - 13:00 #3
Any one?
Avatar billede bang16 Nybegynder
08. september 2011 - 07:59 #4
Lukkes