Avatar billede MissYrgen Nybegynder
31. august 2011 - 16:35 Der er 2 kommentarer

Iphone app

Hej derude,

Jeg har den her iPhone 3gs, og har sådan surfet lidt rundt for sjov efter nogle app spil. Men når man spiller, er den så tilknyttet til internettet? For i nogle af spillene dukker der nogle reklamer op, og jeg kan også se på mit abonnement at jeg har brugt mange data. Er der evt ikke nogle spil som IKKE kun er tilknyttet til internettet?

Med venlig hilsen Gry
Avatar billede pstidsen Novice
31. august 2011 - 19:30 #1
Du skal jo ind på AppStore og downloade spil der. De er offline (ikke tilknyttet internettet)
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 20:46 #2