31. august 2011 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved upload af billede

Jeg har dags dato oprettet en profil på Eksperten og har indtastet lidt info om mig selv via min brugerprofil.

Men hver gang jeg forsøger at uploade et billede, så får jeg følgende fejl:

"Fejl:
MySQL Error on Query: INSERT INTO eksperten.exp_davinci_file (file_id,categoryid,mimeid,file_name,file_title,file_description,file_size,file_submitter,file_copyright,file_hits,file_status,file_extra,searchtext,issecured) VALUES (0,2,1,'3ec64d8c-3948-cbc1.jpg','198696 Christopher_V_Hammer','',0,198696,'',0,'normal','','198696 Christopher_V_Hammer',0)
MySQL Error 1054: Unknown column 'issecured' in 'field list'"

Kan I hjælpe mig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2011 - 16:28 #1
Du kan tro vi kan hjælpe :)
Eksperten har pt. en fejl i deres oprettelse af profilbilleder, så brug gravatar.com

Her er en lille guide til hvordan man gør: www.eksperten.dk/guide/1443
31. august 2011 - 18:35 #2
Mange tak for det hurtige svar John!

Det er hermed gjort og venter på Eksperten opdaterer billedet.

Men hvordan tildeler jeg dig point for dit svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2011 - 18:41 #3
Så kom dit billede på :)

Du accepterer blot dette svar, og her er der sgisme en video der viser hvordan :)
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
31. august 2011 - 18:47 #4
Jubii - igen tak for hjælpen!