Avatar billede mr.mads Nybegynder
08. januar 2000 - 14:48 Der er 14 kommentarer

MCT RAM

Nu har jeg hørt fra flere af hinanden uafhængige kilder at 128MB moduler fra Memory Card Technology i virkeligheden indeholder 256MB. Er der andre her der har hørt ligeledes, og i given fald kan fortælle om hvor man kan finde info, med henblik på at hack’e sig til de sidste 128MB.
Mvh
Mads
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
08. januar 2000 - 15:28 #1
Det lyder interessant....Tror lige jeg vil følge med her (Har selv 2x128MB MCT)...

Men som svar, Nej jeg har ALDRIG hørt om sådan noget!!!
Avatar billede einstein Nybegynder
08. januar 2000 - 16:22 #2
uafhængige kilder........ er det et sted på nettet, eller venner?
Avatar billede mr.mads Nybegynder
08. januar 2000 - 17:27 #3
Venner og bekendte i branchen.
Avatar billede borisb Nybegynder
09. januar 2000 - 12:14 #4
Det lyder RET meget som en and.
Avatar billede mr.mads Nybegynder
09. januar 2000 - 12:32 #5
borisb >> Ved du noget, hvis ikke er din mening jo meget lidt interessant.
Mvh
Mads
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 20:02 #6
hehe fedt nok så har jeg måske 512 MB

men hvor sandsynligt er det?
Avatar billede borisb Nybegynder
09. januar 2000 - 20:09 #7
ca... overhovede ikke.
fordi MCT er ikke så dumme at de sælger ram på den måde.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 20:27 #8
det regnede jeg sgu heller ikke med
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. januar 2000 - 13:59 #9
Hvis der kun sidder en chip på rammodulet, så er det sandsynligt, men hvis der sidder 6 eller 7 skal du ikke regne med at der er noget i historien. Men hvem fanden ville ikke være interesseret i at sælge ram der har 128 mb mere plads end andre til samme pris?!? Det kunne jo kun booste deres slag!!
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. januar 2000 - 14:01 #10
Det jeg mener er, ville du købe 128mb ram til 1000,- hvis du kunne få 256mb til samme pris?? nej vel.....der er jo ingen ide i at sælge dem hvis der var mere kapacitet i det......tror du vel?

RaZ.
Avatar billede wiking Nybegynder
16. januar 2000 - 17:36 #11
Måske kan det være at MCT bruger i deres dyre server ram moduler en eller anden ny ECC correction metode.
ECC bruger et system, som automatisk lukker for områder som er blevet beskadiget.

Ellers tror jeg IKKE at de ville bruge systemt, da det ville koste MEGET mere!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
13. november 2000 - 05:47 #12
Afslut spørgsmålet?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
12. december 2000 - 22:29 #13
...
Avatar billede teknik Juniormester
15. december 2000 - 22:44 #14
...jah