Avatar billede mimer000 Nybegynder
02. august 2001 - 21:41 Der er 11 kommentarer

Problem med musen...snøft

Hej, jeg har ganske almidelig trådløs logitech mus. Problemet med den er at jeg ikke kan bruge scroll hjulet mere. Der sker næsten ikke noget når man ruller på hjulet, den scroller kun lidt, en gang i minuttet.

ps. har prøvet med andre mus og com porten....
Avatar billede acp Nybegynder
02. august 2001 - 21:43 #1
Har du installeret Mouseware til din logitech Mus...... ???
Avatar billede webwally Nybegynder
02. august 2001 - 21:46 #2
Prøv at hente den nyeste Logitech MouseWare fra www.logitech.com

Jeg mener det er version 9-komma-et-eller-andet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2001 - 22:05 #3
Det skulle ikke nødvendigt at installere drivere til Logitec Cordless Mouse, bruger selv en uden probs!

Har du været inde i Enhedshåndtering og dobbeltklikke på musen, under Avancerede indstillinger står der nogle parametre.
Hos mig står der:
Testfrekvens 60
Hjulgenkendelse : Antag at hjulet er nede
Længde på inputbuffer 100 pakker
Hurtig Initialisering er krydset af

Prøv at sammenligne dine data med mine.
Under drivere kan du se at Microsoft har leveret driverne, altså er de indbygget i win2k.
Avatar billede alexandre Nybegynder
03. august 2001 - 01:17 #4
jeg har et program som kan sætte din mus til at køre ved 200Hz!
den fungere i win2k.
jeg har en logitech optical mus og bruger den med windows drivers, logitech drivers er noget skod.
alt andet kan indstilles i control panel >> mus.
Avatar billede mimer000 Nybegynder
03. august 2001 - 07:34 #5
Hej Retaxes, jg skal måske lige nævne at jeg kører win2k og at det du taler om slet ikke er tilstede i min enhedshåndtering, under mus...ellers tak
Avatar billede mimer000 Nybegynder
03. august 2001 - 07:35 #6
Hej Webally, jeg har de nyeste drivere fra logitech...
Avatar billede mimer000 Nybegynder
03. august 2001 - 07:39 #7
Hvor kan jeg hente det program Alexandre???
Avatar billede alexandre Nybegynder
03. august 2001 - 15:21 #8
Den hedder , som den good gammel til win 98 : PS2 Rate.
Det er lidt svært at finde en som kan bruges til win2k.
Men den version jeg har Fungere bare !!
sender på email hvis nogen skulle have interesse.
mail to : Imaginere@hotmail.com
Hilsen
/nuno
Avatar billede makse Nybegynder
03. august 2001 - 16:17 #9
Hent GAME_WHL.EXE på http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm
Den virker også under W2K, men bliver normalt kun brugt, hvis man har problmer med Scroll i spil.
Har du afprøvet musen på en anden computer?
Avatar billede mimer000 Nybegynder
04. august 2001 - 17:29 #10
Hej Makse, tak for svaret men jeg har fået løst problemet ved at fjerne logitechs driver og bare nøjes med windows egen...
Avatar billede mimer000 Nybegynder
04. august 2001 - 17:31 #11
ok tak alexandre