Avatar billede assi_hellani Nybegynder
31. august 2011 - 03:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et hjemmeside navn

Hjælp med et hjemmeside navn.
Jeg skal til at lave mig en hjemmeside, med et flot design, men jeg mangler et navn,
hjemmesiden kommer til at bestå af flere gode og billige af varer eks. visitkort - t-shirt print - reklamer, pc reparation, hjemside design, iphone rep, iphone tilbehøre, og nogle råd og vejledning.
og så guide til hvordan man samler selv, samt computere jeg har samlet selv, med pris osv,

og nogen points til den person der kommer med et godt navn til hjemmesiden, og et navn der ikke er optaget.

Mange tak på forhånd.
Og med venlig hilsen
Assi hellani
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. august 2011 - 08:07 #1
Det ville jeg aldrig samle til én side. Det bliver noget rod.
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
31. august 2011 - 09:33 #2
Assi's Elektronik Bix.
Assi's Teknisk Support.
www.BilligBix.dk
www.e-guide.dk
www.cheatshit.dk ;o)
www.billigbutik.dk
www.billigshop.dk
www.cheapshop.dk

Skal du bruge flere...
Avatar billede assi_hellani Nybegynder
31. august 2011 - 14:08 #3
Tak for din kommentar men har du et forslag. som du anbefaller mig med.
Avatar billede assi_hellani Nybegynder
31. august 2011 - 14:50 #4
Til Maerskprivat.
Hvad synes du passer bedst billigebix.dk
eller billigbix.dk vis det var jer hvad vil i beslut jer, meget gerne hurtig svar.
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
07. oktober 2011 - 17:52 #5
billigbix.dk