Avatar billede tisbris Nybegynder
29. august 2011 - 22:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reference indenfor egen tabel

Jeg er ved at oprette en db til håndtering af en lang række dokumenter.

I denne db vil jeg gerne kunne oprette nogle referencer, dvs. jeg vil kunne registrere hvilke dokumenter som har indflydelse på hinanden.

Jeg har en tabel tbl_dokumenter, hvor alle data omkring hvert enkelt dokument er listet, derudover har jeg lavet en tabel tblDokumentReferencer, hvor jeg har gjort klar til disse referencer.

Jeg er gået i stå til hvorledes jeg griber dette an...

Jeg ville gerne ende med at:

dok.A(id1) referer til f.eks dok.h(id4), dok.j(id200)
dok.D(id11) referer til f.eks dok.hq(id14), dok.kj(id1200)

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2011 - 02:46 #1
Jeg har lige lagt et forslag på www.parodux.com under gratis!~)
Avatar billede tisbris Nybegynder
30. august 2011 - 16:45 #2
tak for hjælpen