Avatar billede den33 Nybegynder
29. august 2011 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

meget sløvt wireless, fast net ingen problemer.. hijackthis fil.

Sidder og roder med min chefs bærbar.
Den er MEGET sløv på wireless (andre maskiner på det samme wireless er der ingen problemer.)

Jeg smider lige en hijackthis, det kunne jo være der lå noget.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 10:59:59, on 29-08-2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\IPSSVC.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Rescue and Recovery\rrservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~2\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\SafeGuard PrivateDisk\pdservice.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Programmer\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Updater5\AdobeUpdater.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DfrgNTFS.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\Misc\xpupg.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\Temp\pccntupd.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://login.naestved.dk/Citrix/MetaFrame/auth/login.aspx
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = wmplayer.exe //ICWLaunch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.6406.1642\swg.dll
O2 - BHO: Bing Bar BHO - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - C:\Programmer\MSN Toolbar\Platform\6.3.2291.0\npwinext.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: @C:\Programmer\MSN Toolbar\Platform\6.3.2291.0\npwinext.dll,-100 - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - C:\Programmer\MSN Toolbar\Platform\6.3.2291.0\npwinext.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~2\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] c:\PROGRA~1\FÆLLES~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "c:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [PDService.exe] "C:\Programmer\IBM ThinkVantage\SafeGuard PrivateDisk\pdservice.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [OfficeScanNT Monitor] "C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\pccntmon.exe" -HideWindow
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Default Manager] "C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Default Manager\DefMgr.exe" -resume
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [amsg] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe AcRdB7_0_9
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10t_ActiveX.exe -update activex
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_7461B1589E8B4FB7.dll/cmsidewiki.html
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Opdatér ThinkPad-programmer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\\PkgMgr.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://static.garmincdn.com/gcp/ie/2.9.3.0/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {00134F72-5284-44F7-95A8-52A619F70751} (ObjWinNTCheck Class) - https://trend02.naestved.dk/officescan/console/ClientInstall/WinNTChk.cab
O16 - DPF: {08D75BC1-D2B5-11D1-88FC-0080C859833B} (OfficeScan Corp Edition Web-Deployment SetupCtrl Class) - https://trend02.naestved.dk/officescan/console/html/ClientInstall/setup.cab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Atheros Configuration Service (acs) - Atheros - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Diskeeper - Diskeeper Corporation - C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: IPS Core Service (IPSSVC) - Lenovo Ltd. - C:\WINDOWS\system32\IPSSVC.EXE
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: OfficeScanNT RealTime Scan (ntrtscan) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\ntrtscan.exe
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Sony SCSI Helper Service - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\Fsk\SonySCSIHelperService.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: Trend Micro Unauthorized Change Prevention Service (TMBMServer) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\..\BM\TMBMSRV.exe
O23 - Service: OfficeScan NT Listener (tmlisten) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\tmlisten.exe
O23 - Service: OfficeScan NT Firewall (TmPfw) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\TmPfw.exe
O23 - Service: OfficeScan NT Proxy Service (TmProxy) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\TmProxy.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - IBM - C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Client Security Solution\ibmtcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Unknown owner - C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe

--
End of file - 14874 bytes
29. august 2011 - 11:20 #1
... hvordan viser det sig i praksis?

Med en Browser ? Hvilken ? Version ?

Og hvis der forbindes med kabel ?
Avatar billede den33 Nybegynder
29. august 2011 - 11:34 #2
det er lige meget om jeg kører EI8 eller google chrome, så tager det flere minuter om at få siderne vist.

Med kabler er der ingen problerem, viser af få sekunder.

Andre maskiner der er logget på samme net (privat net) har ingen problemer med det trådløse.

Det er en lenovo z60m
Windows xp pro

Mit gæt er noget driver halløj, så sidder lige i øjeblikket og prøver at opdatere driveren.
29. august 2011 - 11:51 #3
... gnaver den på HD undervejs ?

Det med driver er nok en go idé *S* ...
Avatar billede joker73arb Nybegynder
29. august 2011 - 12:37 #4
når den endelig er connected til det trådløse, med hvilken hastighed har den så etableret forbindelse?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2011 - 16:08 #5
Nu når du alligevel er inde i enhedshåndteringen, så slå lige fra at Windows kan slukke for enheden for at spare strøm.
Avatar billede den33 Nybegynder
30. august 2011 - 09:32 #6
Nu har jeg pc'en med på arbejde, den kører fint på vores åbne trådløse netværk.
Så nu er jeg tilbage på bar bund?

Fejlen er åbenbart kun på hjemme netværket, og kun med den maskine.
De har nogle andre pc'er der sagtens kan kører trådløst på det netværk.?
Avatar billede den33 Nybegynder
27. september 2011 - 11:17 #7
ingen løsning

Lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2011 - 16:00 #8
Du skal lige huske at acceptere svaret