Avatar billede staalanden Nybegynder
02. august 2001 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej?

hej
jeg er ny her, så jeg ved ikke hvor mange points man skal give men, jeg har et CS problem, det er noget spray noget, jeg fandt tourtails i dette spm
http://www.eksperten.dk/spm/94499
den på dansk

men når jeg prøver det bliver mine sprays helt grå i spillet? er der en der ved hvorfor
URL: http://members.fortunecity.com/counterspray/
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
02. august 2001 - 20:55 #1
inden under dine player settings kan du ændre farve og udseende.....
Avatar billede staalanden Nybegynder
02. august 2001 - 20:56 #2
nej, det kan man ikke det er ikke tingene i Cs, kun Spraylogoet! der er gråt
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
02. august 2001 - 20:59 #3
Hvad hvis du ændre farverne i den fil du har lavet?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. august 2001 - 21:11 #4
enten har du for få eller for mange farver i dit logo(det er et gæt).
Avatar billede the_email Nybegynder
02. august 2001 - 23:34 #5
Jeg læste engang at den sidste farve i spraylogoet skal væreen bestemt blå, jeg kan desværre ikke finde stedet igen.

TheEmail.
Avatar billede the_email Nybegynder
06. august 2001 - 18:23 #6
Tak ofr point.